Regulamin Centrum Terapeutyczno-Edukacyjnego TOLOREM
Regulamin
Spis treści
Ogólne informacje o funkcjonowaniu TOLOREM
- Centrum prowadzi zajęcia terapeutyczno-edukacyjne dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
- Wszystkie terapie i zajęcia oraz konsultacje odbywają się po wcześniejszym umówieniu ich terminu.
- Terapeuci/nauczyciele Centrum posiadają odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia oferowanych terapii zajęć (do wglądu na Recepcji).
- Centrum Terapeutyczno-Edukacyjne TOLOREM pracuje niezależnie od organizacji kalendarza roku szkolnego.
- Czas trwania wszystkich terapii/zajęć wynosi 50 minut. Ewentualne omówienie zajęć lub konsultacja z rodzicami/opiekunami odbywają się w obrębie 50 minut przeznaczonych na terapię/zajęcia.
- Jeżeli jest potrzeba dłuższej rozmowy z terapeutą/nauczycielem należy to zgłosić na początku zajęć lub na ich końcu, wtedy ze skutkiem na następnej wizycie.
- W trakcie terapii/zajęć dzieci pozostaje pod opieką terapeuty/nauczyciela. Przed i po zajęciach odpowiedzialność ponosi rodzic/opiekun.
- Rodzic/opiekun zobowiązany jest poinformować terapeutę/nauczyciela lub pracownika Recepcji, o fakcie pozostawienia dziecka na czas terapii/zajęć w TOLOREM.
- Rodzice/opiekunowie zobowiązują się odbierać dziecko w ustalonym czasie po zakończeniu terapii/zajęć.
- Terapeuta/nauczyciel ma prawo poprosić opiekunów o opuszczenie sali lub przeciwnie – o towarzyszenie dziecku podczas zajęć lub czekanie na Recepcji, jeśli podnosi to efektywność terapii/zajęć lub ma wpływ na zachowanie bezpieczeństwa.
- Celem zapewnienia porządku i bezpieczeństwa przed i w budynku Centrum Terapeutyczno-Edukacyjnego TOLOREM funkcjonuje monitoring wideo. Monitoring nie funkcjonuje w pomieszczeniach, w których prowadzone są terapie/zajęcia.
- Dane Klientów objęte są tajemnicą zgodnie z procedurami RODO.
Rozpoczęcie terapii/zajęć
- Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia terapii/zajęć może być odbycie (bez dziecka) spotkania konsultacyjno-kwalifikującego lub wizyty konsultacyjnej u specjalisty, w celu określenia potrzeb oraz dobrania optymalnej formy lub metod terapii/pracy, a także ustalenie zakresu usług, jakie będą świadczone.
- Klienci, rodzice/opiekunowie proszeni są o dostarczenie na pierwszą wizytę wszelkich posiadanych dokumentów, opinii i orzeczeń, jeśli takie są w ich posiadaniu, związanych ze zgłaszanym problemem.
- Klient, rodzic/opiekun jest zobowiązany do przekazania terapeucie/nauczycielowi wszelkich informacji o stanie zdrowia swoim lub dziecka, co jest niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia terapii/zajęć oraz zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.
Uczestnictwo w terapii/zajęciach
- W zajęciach mogą uczestniczyć tylko osoby zdrowe, u których nie występują cechy zakażenia dróg oddechowych, gorączka, zgodnie z aktualnie obowiązującymi w kraju procedurami.
- Na terapię/zajęcia należy uczęszczać regularnie. Opuszczanie wizyt powoduje zmniejszenie lub brak osiągnięcia możliwych celów terapeutycznych lub edukacyjnych.
- Nieobecność klienta/dziecka przekraczająca połowę przeznaczonych dla niego terminów zajęć może być powodem rezygnacji terapeuty/nauczyciela z prowadzenia terapii/zajęć (ze względu na niemożliwość zrealizowania założonych celów terapii lub zajęć edukacyjnych).
- Terapeuta/nauczyciel zobowiązany jest do prowadzenia zajęć rzetelnie oraz do informowania klientów, rodziców/opiekunów o przebiegu, postępach i zasadności doboru metod terapeutyczno-edukacyjnych.
- Terapeuta/nauczyciel zobowiązuje się do wspierania klientów, rodziców/opiekunów, dzieci oraz udzielania wskazówek do pracy w domu.
- Klienci, rodzice/opiekunowie zobowiązują się współpracować z terapeutą/ nauczycielem i realizować zalecone wskazówki.
- Rodzice/opiekunowie na prośbę, za zgodą terapeuty/nauczyciela, mogą uczestniczyć w zajęciach lub obserwować je przez weneckie lustro (jeśli jest taka możliwość organizacyjna).
Płatności za wizyty, faktury, dokumenty
- Konsultacje i terapie/zajęcia w Centrum Terapeutyczno-Edukacyjnym TOLOREM są odpłatne, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Wizyty opłacane są każdorazowo w formie gotówkowej lub kartą płatniczą.
- Płatność na konto bankowe może być uiszczona po indywidualnym uzgodnieniu.
- Spóźnienie na zajęcia nie powoduje ich przedłużenia ani obniżenia płatności.
- Faktury dla osób fizycznych, wystawiane są na koniec miesiąca, po zwrocie otrzymanych paragonów. Potrzebę wystawienia faktury w innym terminie należy zgłosić pracownikowi Recepcji.
- Klienci odbierają faktury osobiście, za miesiąc poprzedni, na pierwszej wizycie w kolejnym miesiącu. Istnieje możliwość, po wcześniejszym ustaleniu, przesyłania faktur na adres mailowy.
- Potrzebę uzyskania dodatkowych zaświadczeń i informacji należy zgłaszać z wyprzedzeniem. Maksymalny czas wydania dokumentu to 2 tygodnie od zgłoszenia potrzeby przez Klienta.
Potwierdzanie i odwoływanie wizyt
- Odwołania lub zmiany terminu wizyty można dokonać osobiście, telefonicznie lub sms-em na numer komórkowy 79 319 11 33. W sytuacji braku odpowiedzi na kontakt telefoniczny, konieczny jest kontakt sms-owy.
- W trosce o sprawne działanie Centrum, o odwołaniu wizyty zaleca się informowanie pracowników TOLOREM z maksymalnym możliwym wyprzedzeniem.
- Odwołanie terminu wizyty bez konsekwencji finansowych, możliwe jest do godz. 18.00 dnia poprzedzającego spotkanie lub jeżeli wystąpią przyczyny losowe, nagłe sytuacje zdrowotne, które uniemożliwią uczestniczenie w zajęciach, do godziny 9.00 dnia wizyty (poniedziałek-piątek), a w przypadku wizyt zaplanowanych na sobotę, do godz.7.00.
- W przypadku poniedziałkowych terminów wizyt lub dni poświątecznych, odwołanie możliwe jest najpóźniej do godz. 14.00 w poprzedzającą sobotę lub dzień roboczy,
a jeżeli wystąpią przyczyny losowe, nagłe sytuacje zdrowotne, które uniemożliwią uczestniczenie w zajęciach, do godziny 9.00 dnia wizyty. - Odwołanie terminu wizyty z przekroczeniem ram czasowych określonych w niniejszym Regulaminie lub niestawienie się na spotkanie bez informacji na temat nieobecności, wiąże się z pełną odpłatnością, co wynika z konieczności zarezerwowania czasu pracy specjalisty.
- W przypadku wyjątkowych, jednorazowych sytuacji losowych, TOLOREM może odstąpić od pobrania opłaty za nieodbytą wizytę. Sytuacje takie (np. wypadek, nagły pobyt dziecka, opiekuna w szpitalu itd.) rozpatrywane są indywidualnie, za zgodą Prezesa Centrum.
- Przypomnienie o wizycie jest wysyłane dzień wcześniej, a w poniedziałek lub dni poświąteczne, maksymalnie do godziny 12.00 w dniu wizyty, w formie wiadomości tekstowej SMS na podany przez Klientów numer kontaktowy, z prośbą o informację zwrotną. W przypadku nieotrzymania powiadomienia do godziny 18:00, należy skontaktować się z Recepcją.
- Potwierdzenie wizyty jest rozumiane jako zobowiązanie do stawienia się na niej.
Brak wiadomości zwrotnej nie jest równoznaczny z odwołaniem wizyty. - Dwukrotne odwołanie zajęć po upływie wymaganego czasu lub nieodwołanie zajęć w ogóle, w okresie jednego miesiąca, skutkuje wypisaniem klienta/dziecka z terapii/zajęć i utratą zarezerwowanego terminu u terapeuty/nauczyciela.
- Ponowne przyjęcie klienta/dziecka na terapię/zajęcia jest możliwe po opłaceniu nieodwołanych zajęć oraz ustaleniu nowego terminu do terapeuty/nauczyciela, a jeśli to konieczne, wiąże się z wpisaniem na listę oczekujących.
- Istnieje możliwość zmiany ustalonego na stałe terminu wizyty, jeżeli grafik terapeuty/nauczyciela na to pozwala.
- Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn następuje rezygnacja ze świadczonych przez Centrum usług prosimy o poinformowanie o tym pracowników TOLOREM.
Zastępstwa/nieobecności terapeuty
- Centrum Terapeutyczno-Edukacyjne TOLOREM zastrzega sobie możliwość jednorazowej lub stałej zmiany terapeuty/nauczyciela, o której klient, rodzic/opiekun zostanie uprzednio poinformowany i na którą wyrazi zgodę.
- W przypadku odwołania wizyty przez specjalistę nie są pobierane opłaty i w miarę możliwości jest proponowane spotkanie w innym terminie.
- W przypadku zaniedbania ze strony specjalisty (brak informacji o niestawieniu się do pracy) na kolejną wizytę klient uzyskuje 50% rabatu.
- Odwołanie zajęć przez terapeutę/nauczyciela może zostać przeprowadzone telefonicznie lub za pośrednictwem SMS.
Wszelkie zastrzeżenia, uwagi i pytania należy kierować bezpośrednio do Terapeuty/Nauczyciela lub do Prezesa Zarządu TOLOREM Sp. z o.o. – Anny Winter.
Aktualny Regulamin obowiązuje od daty podpisania go przez Klienta.
Plik z Regulaminem do pobrania tutaj: Regulamin_Tolorem.pdf